hopp och skutt

Idag var min lilla häst en riktig stjärna! ★ Underbart skönt att kunna träna utomhus även såhär tidigt på morgonen, även om inte solen var framme så var det ändå varmt i luften och jag blev tvungen att plocka av både en tjocktröja och min dunväst! Det är sån skillnad på honom när man hoppar ute eller inne, han har en helt annan framåtbjudning och glädje på den stora utebanan!
 
Iallafall, han skötte sig kanon. Stannade inte en enda gång idag och hoppade linjer på böjt spår med perfekta avstånd etc. Avslutade även med att rulla över ett räcke på 90 cm, han kommer lite nära pga att han är väldigt trött men jag tycker ändå att han gör det bra, duktiga bebishästen! Känns bra inför onsdag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0