GLAD HÄST

Det var en jääädra glad häst jag satt på idag kan jag tala om! Red ut en runda med Bella och Malin i det sköna vädret och han var väldigt pigg och glad hela rundan och busade och småkickade titt som tätt i galoppen, haha söte! När vi kom upp i skogen så bestämde vi oss för att ta några skutt över terränghindren och det förgyllde nog hela min hästs dag, jäääääklar vad lycklig han blev!! Så lycklig att han direkt efter landningen efter ett hinder drog ett rejält glädjeskutt och vipps så satt jag på marken.. haha! Lyckat, aja bara till att hoppa upp igen och köra på! Har börjat vänja mig mer vid hans små hyss men det är inte lätt att sitta kvar när han gör det direkt i landningen efter ett hinder innan jag riktigt återfått balansen, men det ska jag väl vänja mig vid så småning om också ;) Fina killen ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0