Glååååry's kommande vecka

 
En ny händelserik vecka har precis startat och jag kan inget annat säga än att jag är riktigt taggad för alla roliga grejer som komma skall!
 
Måndag: Idag vill säga, Eddie ska tränas nu på morgonen runt 8 - halv 9 tiden! Han ska ridas
                igenom ordentligt i dressyren och han ska även få rulla över lite hinder, mest för att
                känna på honom till onsdag.
 
Tisdag: Ska han inte gå allt för hårt så han är trött/har mjölksyra till onsdag, så det får bli lite
              lätt lösgörande arbete i antingen pd'n eller ridhuset, beroende på vädret.
 
Onsdag: Dags för premiär på hoppbanan! Klubben anordnar pay and jump och det är ju ett 
               perfekt tillfälle till att komma igång för oss. Hela 70 cm ska vi hoppa ;) Tillräckligt
               lågt för att kunna trava över om det skulle behövas men ändå lite höjd så han inte
               bara snubblar över dem.. haha! Ska bli spännande faktiskt!
 
Torsdag: Skrittrunda så han bara får lulla på och smälta allt från igår.
 
Fredag: Roligaste dagen på hela veckan om jag måste välja! Jag fyller 19 år och dagen
              kommer att spenderas i Göteborg på GHS tillsammans med min fina vän Gisela!
              Vi tar tåget upp tidigt på förmiddagen och kommer att spendera hela dagen på
              mässan då vi inte har några biljetter.. (hehehe), men det blir klart trevligt! Vi har
              även lite planer på att gå ut och käka och lite sånt. Eddie får vila idag!
 
Lördag: Dressyrarbete i paddocken eller ridhuset beroende på vädret, ev. uteritt.
 
Söndag: Dressyrarbete i paddocken eller ridhuset beroende på vädret, ev. uteritt.

Kommentarer
Postat av: Emmeliesv

Ska du till Göteborg på fredag? :D

Svar: Yes! Ska spendera min födelsedag på allra bästa sätt ;) shopping <3 hehe!
Malou Kastman

2013-04-22 @ 13:28:34
URL: http://Emmeliesv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0