GHS-shopping!

Att inte få några födelsedagspresenter var ingenting som gjorde mig speciellt ledsen då jag istället fick pengar till att handla mina egna presenter i Göteborg, gött att själv kunna välja precis vad man vill ha! Jag kan tala om för er att jag och Gisela hade en superhärlig dag tillsammans med Lizette och Vicki, all kärlek till GHS ♥
 
Och nu till shoppingen då, vad skaffade jag migsjälv i födelsedagspresent?!
 
Joooo, det som fick följa med hem var:
  • en Tipperary säkerhetsväst, 2 500:-
  • en brun Eskadron öronluva, 279:-
  • ett par nya Roeckl handskar, mina gamla är sönder... 300:-
  • ett Eskadron-fleecetäcke, 380:-
    där snackar vi klipp, det kostar runt 1 100:- annars!
  • och sist men inte minst, ett par nya Animo brallor! Modell Nausica. 1 849:-
    Och jag vet, jag har redan ett par som är i princip identiska. MEN de är för små (hehe kunde inte låta bli att köpa dem för de var så jävla snygga, hoppades att de skulle töja sig men det gjorde de inte...), så nu har jag äntligen ett par som passar och de gamla har jag sålt till Josse så nu kan vi vara lika snygga när vi ränner i stallet ;)
 
Glory var för övrigt superfin i täcket, MUMMA!
Kanten där bak har vikit sig helt mongo för täcket låg nervikt i en påse så länge och kanten är lite styvare på något vis för att forma sig efter hästen, så det rättar nog till sig snart!

Kommentarer
Postat av: L a m i a s . s e

Snyggt täcke!!

2013-04-29 @ 00:51:11
URL: http://lamias.se
Postat av: Fia-H E V O N E N S

Täcket var grymt snyggt! :-D

Har lagt upp min shopping på bloggen jag med :)

// Fia -HEVONENS
www.hevonens.com

2013-04-29 @ 08:53:01
URL: http://www.hevonens.com
Postat av: Olivia

Jag köpte också ett sånt täcke :)!

Svar: Riktigt fint är det! :)
Malou Kastman

2013-04-29 @ 09:28:38
URL: http://olivianilsson.weride.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0