veckans planering

Ja mina vänner, såhär ser veckans planering ut! (mer eller mindre)
Detta är mest så som jag har tänkt mig och försökt att få allt att gå ihop med skolan och andra aktiviteter. Tiderna som står längst ut är ca. tider för när jag kommer hem från skolan och därefter är det full rulle!
 
Veckans höjdpunkter är väl helt klart KG-träningen imorgon, Jenny-träningen på onsdag, tävlingen på lördag (OM jag hittar någon att åka med..) och pay and jumpen på söndag! För att göra er lite nyfikna så är det inte jag som ska hoppa henne, och inte heller madde eller någon annan som ni känner till.. (; hmmmm....
 
S = Spirit, L = Lohrischa, D = Satin Dolly
Åh kärlek till min handstil ♥........

Kommentarer
Postat av: FRIDA ELMLUND

Var ska du tävla? :)

Svar: I Stävie :) det är allsvenskan div. II, men vet inte om jag ska vara med riktigt, känns mer som att jag sumpar för laget om Dolly fortsätter som hon har gjort hittills ;p haha..
Malou Kastman

2012-09-10 @ 20:13:41
URL: http://fridaelmlund.blogg.se
Postat av: Louice Råå

Var e pay and jumpen? :)

Svar: i Hittarp :)
Malou Kastman

2012-09-10 @ 21:15:28
URL: http://othello.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0