sjukdomar, ridning och smärta

Imorse vaknade jag upp och ville bokstavligt talat bara dö. Jag hade så fruktansvärt ont i huvudet och halsen så jag visste inte var jag skulle ta vägen! Men det var bara asa sig upp och ta sig till skolan ändå, led genom hela dagen för att sen sätta mig på bussen hem för att få i mig lite mat och byta om till ridkläder. 
 
Därefter på bussen igen och åka till Lisa för att hoppa Dolly lite inför tävlingen på lördag! Red tillsammans med Linn och Lina (?). Trots lite slöhet från början så hoppade Dolly kanonfint idag!! hoppade några olika linjer och tränade på omhoppningssvängar och hon var helt med på noterna idag, guldstjärna till kossan! :D
Därefter fick jag även rida Sighsteen Spelä (Sixten) en stund i paddocken då jag missade min buss, mycket snäll och trevlig häst! ^^ 
 
Båda mina egna fick vila idag då Bambi knäcktes av Katja igår, så hon ska vila i några dagar, och Spottis fick också vila då jag har så fruktansvärt ont i mitt knä idag.. Helt sinnessjukt har det varit, har så ont att jag knappt kan gå på det.. Så just nu lever jag i mina Back on Track knäskydd och hoppas på att smärtan släpper snart, usch vad jag hatar att ha knäproblem..
 
Bild på Linn och Sixten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0