om jag fick en miljon skulle jag..

  • Köpa en till häst! en färdig, rukskigt fin tävlingshäst som går en sisådär 140-150!

  • Köpa en riktigt skön sadel, typ en Prestige S1 eller något!

  • Köpa lite utrustning (kommer dock inte lägga allt för mycket på det..), tex. nya benkydd, något fint schabrak och lite smått och gott!

  • Ta körkort

  • Köpa en fin bil

  • Införskaffa mig lite nya kläder! (icke hästkläder.. haha)

    och sist men inte minst så skulle jag..

  • Lägga undan pengar så att man alltid har på sparkontot, för nödsituationer eller bara i ren allmänhet. Så att man inte behöver tänka "har jag verkligen råd?" när man ska köpa något!
 
Detta var ett "sätt rubriken"- inlägg, du kan också sätta din rubrik HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0