L, 9/9 2012

Jag vet en viss liten bebishäst som kommer sova gott inatt. (; haha!
Idag fick Bambi gå en lite längre runda med en massa nya händelser! Vi var till en början 4, sen blev vi bara två, efter mer än halva rundan ville min häst inte gå längre så jag fick hoppa av och leda henne några meter för att sen hoppa upp igen och då hade hon glömt att hon ville vända, sen mötte vi 5 rådjur, red under en trafikerad bro, blev omkörd av lastbil, gick över en väg, blev 4 igen och ja, massor med grejer! Duktig var hon :D
 
Så inatt sover nog min bebishäst gott, hon är nog trött i huvudet (;

Kommentarer
Postat av: Louice Råå

När får du börja rida mer? :) måste komma ut å se henne. Har ju bara sett henne på bild.

Svar: vet faktiskt inte! Men Katja tittade på henne i torsdags igen (som jag har glömt uppdatera om, haha!) och då visade hon lite igen.. Men hon sa att det behöver inte bero på att hon är halt halt o du fattar, utan när hon går fritt så går hon och ställer sig självmant åt ena hållet vilket gör att hon är sne i musklerna, så Katja tror att det är därför som hon visar lite nu och inte pga att hon är skadad. Så jag ska rida henne som vanligt nu i skritt, trav och galopp och bygga upp jämna muskler så hon blir rak så trodde Katja det skulle försvinna :) men vi får fortfarande bara jobba på rakt spår så hon blir liksidig, inte på böjt spår.. Du får komma ut och titta på henne när du vill! hihi :) Hur är det med Otto förresten, är han på bättringsvägen? :
Malou Kastman

2012-09-09 @ 22:08:28
URL: http://othello.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0