dagens ridpass

Idag fick båda hästarna gå vars ett pass, vi lastade på den lille gule på transporten och sen fick och stå och käka hö medans jag red den store i väntan på Jennyträningen.
 
Bambi skötte sig kanon även idag! då jag inte hade någon att rida med så fick det bli ridhuset idag igen, dock det lilla denna gången då det pågick träningar i stora. Fröken Fux skötte sig som jag sa bra och idag var det inte minsta lilla trams utan hon struttade på så snällt så! Sen när vi skrittade av så fick hon syn på sig själv i spegeln och det kan jag ju tala om att det är inte varje dag man ser en sån snygging så det var hon ju snabbt framme och skulle undersöka, haha!
 
Spottis var lite av en virvelvind på uppvärmningen till träningen men släppte fint när vi börjat hoppa, hon gick inte så hårt idag då vi inte har någon tävling inplanerad eller så, sen var det också första inomhusträningen så vi började lite lugnt! Men jag tyckte att hon skötte sig bra och hoppade fint, duktig prinsessa!
 
Film på S från träningen idag kommer upp under morgondagen!
Sålänge får ni två bilder på Bambino från idag! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0