tankarna står stilla

Jag har ganska svårt för att uttrycka mig och få fram några läsvärda inlägg just nu, jag har inte en susning om vad jag ska skriva om och det är en endaste stor röra i mitt huvud. Samtidigt som det känns fruktansvärt hemskt att bara ens tänka tanken på att skaffa en ny häst nu såhär direkt efter, så vill jag inte vara utan. Jag och Spirit har 5 tävlingar kvar tillsammans och vår tid är liksom "över", det är storhäst jag ska vara på nu, det är där jag känner mig mer hemma, både pga min ålder, min längd och det bara känns som att det är dags liksom.
 
Jag har redan fått tips av min tränare (Jenny Arvidsson) om en superfin häst som Niklas tävlar just nu som hon tror hade passat mig som är till salu, erbjudande om att låna en häst fram tills jag hittar en som det verkligen klickar med som jag vill köpa och jag har hittat min till utseendet drömhäst som är till salu just nu, åh vilket kaos det är i mitt huvud.. Nu ska jag upp och rida min lilla gula prinsessa och rensa tankarna lite. Hörs senare!
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra Jeppsson

Jag tycker att du ska ta chansen på drömhästen om du kan, såna chanser får man inte ofta!
Vad som hänt med L är tråkigt men det är inget du kan deppa över för alltid och vad jag vet om dig är att du i nuläget behöver en häst, du har alltid varit med häst ju. Åh jag som verkligen såg fram emot att komma ut på tävlingar med dig!

Svar: Ja, jag känner det också. När jag såg den så var den som tagen ur drömmen, den ser ut EXAKT så som jag har i mina tankar att min drömhäst ser ut! Har nästan övertalat mamma att vi ska ringa på den imorgon, hehe. Ja det är jättetråkigt, och det är som du säger, jag behöver verkligen en häst nu! Har fått rida Josses Bollen nu två dagar i rad och det är där, på storhäst, som jag känner att jag ska vara nu. Det kommer vi göra, jag tänker inte vara utan häst kan jag säga!! är såååå sugen på att tävla storhäst nu kan jag säga...
Malou Kastman

2012-10-19 @ 22:59:51
URL: http://skeckryttaren.blogg.se
Postat av: FRIDA ELMLUND

Håller med Alex, har du hittat din drömhäst ska du absolut åka och titta på den! Sånt händer inte ofta och jag tror du kommer ångra stort om du inte gör det :)

Svar: Ja jag känner det också. Jag har varit sån "nej men jag kan inte skaffa häst nu direkt efter", det känns fel liksom, men sen när jag tittar på den så känns det verkligen wow, och varje gång jag klickar ner annonsen så klickar jag upp den lika snabbt igen och bara sitter och stirrar på den, jag kan liksom inte sluta, det känns bara rätt. Men vi ska antagligen ringa på den idag! :D
Malou Kastman

2012-10-20 @ 08:38:15
URL: http://fridaelmlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0