Godmorgon

Egentligen vill jag bara ligga kvar i sängen hela dagen idag men med mycket att göra på schemat så är det en omöjlighet. Jag åkte hur som helst inte till skolan idag, såfort någon bara tittar mig i ögonen nu så bryter jag ihop och börjar gråta, så det kändes inte aktuellt.. Så istället ska jag nu snart hoppa i lite kläder och sen ska vi dra oss upp till ÅPK och göra iordning Lohrischas box och laga hagarna. usch vad det kommer kännas tungt att åka upp där och veta att hon inte kommer galopperandes till en i hagen när man kallar på henne.... :''( usch.
 
 
Efter det så ska jag rida Spottis och sen hem till världens bästa Josse som ska hjälpa mig komma på andra tankar, vi ska se om vi får liv i hennes klippmaskin och klippa färdigt Bollen som efter att maskinen la av bara är halvrakad.. haha! Sen ska vi även rida lite och sen bara titta på film och mysa och sånt ♥
 
- Bollen och Bambi hos Niklas Arvidsson när vi jobbade i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0