Spirit + ?

Gör som Carro gjorde häromveckan och ser vad ni har för åsikter inom detta ämne. Tyckte att det verkade roligt att se vem ni tror hade passat bra med Spottis! sååå:
 
Spirit + vem?
 
Vem tror ni hade passat tillsammans med min lilla prinsessa? Ös på med exempel, jag är nyfiken på vad ni tycker! Och för att hålla det inom en viss ram så håller vi det till relativt "kända" personer så det inte bara ropas ut namn hejvilt som jag inte har någon som helst aning om vem personen är.. Skriv gärna en liten motivering till varför ni tror att de hade passat tillsammans också!
 
Själv så tror jag att Spottis hade passat bra tillsammans med Maja Feuk, hon rider så otroligt lugnt och väl, hon är väldigt stadig i sin ridning och använder väldigt små hjälper. Har en känsla av att de hade passat tillsammans!
 

Kommentarer
Postat av: Henrietta

hmm, svårt att säga! ni passar redan så bra ihop du och spottis så svårt att se henne med någon annan! men jag hade gärna köpt spottis ;) <3

Svar: haha awh (a) tack :)) haha jag vet ;) <3
Malou Kastman

2012-11-19 @ 14:45:47
URL: http://henriettaantonia.devote.se
Postat av: Liza

Sprit och du passar så himla bra ihop så jag kan inte tänka mig någon annan förutom du faktiskt ;)

Svar: awh du är för söt! :)
Malou Kastman

2012-11-19 @ 18:49:51
URL: http://hoppsadeln.blogspot.se
Postat av: A

Jag tycker Madde rider henne bra! Lite träning på det så hade de säkert passat toppen tillsammans :)

Svar: Ja det gör hon! med lite träning och att de hade ridit in sig ordentligt med varandra så hade de nog blivit farliga! :)
Malou Kastman

2012-11-20 @ 21:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0