helgens outfits!

I helgen kommer ni få se mig och S i en outfit som ni aldrig har sett oss i innan (;
Imorgon kommer M och S att visa upp sig i outfiten ni ser nedan! Madde kommer ha brun tröja och Spottis kommer bära det gröna Lamicell schabraket!
 
 
På söndagen kommer jag i första klassen bära Isabellas röda Animokavaj! (vi har dealat lite så hon lånar min blåa och jag lånar hennes röda (; ) Spottis kommer kläs i ett marinblått Schockemöhle schabrak med vitt och rött kantband, det är ju ändå JULahoppningarna!
 
Och i sista klassen så kör vi på det vanliga och vår (enligt mig) absolut snyggaste outfit!
Min royalblå Animo kavaj och mitt svarta Anna Scarpati, mmmh!

Kommentarer
Postat av: Liza

Avundsjuk på den blåa animo kavajen, DÖÖSNYGG!! ;)

Svar: Hehe ja den är urläcker!! Älskar den :D
Malou Kastman

2012-12-01 @ 08:56:18
URL: http://hoppsadeln.blogspot.se
Postat av: Sanna

Blir dösnyggt! Jag älskar den sista outfiten! :D

Svar: tack! :D ja den är fiiiin!
Malou Kastman

2012-12-01 @ 21:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0