hejdå GPA.....

Igår sa jag hejdå till min kära GPA-hjälm som nu har flyttat till ett nytt hem.. Han hade tyvärr blivit snäppet för liten och satt liksom mest bara uppe på huvudet och glappade när jag
red = inte säkert! (och väldigt frustrerande)
 
Så den fick flytta till en ny ägare som den förhoppningsvis sitter bättre på! Jag kommer sakna den på varma, svettiga sommardagar men min plånbok välkomnar glatt pengarna som kom i inbyte! En vacker dag ska jag köpa en ny GPA, det har jag redan bestämt. För det är en underbart skön och snygg hjälm! Dock så ska det då vara en helt svart tone-in-tone som ska vara i RÄTT storlek så den sitter som den ska.
 
Buhu saknar dig redan!! </3

Kommentarer
Postat av: Louice Råå

Skarna hade erbjudande på dom nu. Fast dock bara likadan som du hade, eller blå.

Svar: ja jag såg det! dock vill jag ha en helt svart :) och ska inte köpa någon nu!
Malou Kastman

2012-11-23 @ 15:04:06
URL: http://othello.blogg.se
Postat av: B

Har du börjat provrida några hästar efter Bambi? Kan du inte skriva om det då? Eller kanské vilka du skulle vilja provrida. Gillar verkligen att följa din blogg :-)

2012-11-23 @ 18:27:16
Postat av: Caroline Bågfeldt

Sv: NU fattar jag inte, vem skulle köpt henne? x(

Svar: nummer 5 på listan, Eric :) assöt liten kille, de passade som handen i handsken! De stod och valde mellan S och en annan ponny och tyvärr valde de den andra.. Men de sa att om de skulle köpt henne så skulle de åkt till AW på läger sommaren 2013, och såg nu att det var i samma grupp som ni ska dit! :)
Malou Kastman

2012-11-25 @ 18:48:55
URL: http://carolinebagfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0