film och resultat!

Min fina ponny var ännu en gång felfri genom hela tävlingsdagen!
I LB'n räckte tiden dock inte till någon placering utan vi blev två utanför. I LA'n därimot så gasade vi på rejält och det räckte till en andraplacering! Mitt fina hjärta, allt har verkligen börjat släppa nu. Tre tävlingar på rad, tre helger på rad, en tredjeplats, en vinst och en andraplats. Jag vet inte vad jag ska säga, hon är bäst min fina ponny!
 
Dock räddar hon mig rejält i den första kombinationen där vi kommer in helt fel. Men hon ordnar upp det med att klämma in ett extra galoppsprång och sen löste det sig mer eller mindre, haha!
 
 
Detta var vår näst sista tävling tillsammans.. mitt fina hjärta ♥

Kommentarer
Postat av: Ebba ♥

Vrf var det eran näst sista?

Svar: för att jag är 18 år gammal och nästa år får jag inte tävla ponny mer :( så var detta årets näst sista tävling..
Malou Kastman

2012-11-11 @ 19:23:51
URL: http://eequespony.blogg.se
Postat av: Louise

Hej vilken fin blogg du har! Hur gör man sånna fina länkar till andra bloggar? Du kan skicka ett mejl till miig om det blir för långt här på kommentarerna. Jättetacksam om svar <3<3

Svar: Hejsan, tack så mycket! varje blogg gör sin egen bildlänk, sen skickar man dem till varandra och lägger in dem + en länk till den andres blogg i sin kodmall. Sök på "hur man lägger in bildlänk i sin blogg" på google så får du nog upp det! :)
Malou Kastman

2012-11-13 @ 22:09:47
URL: http://lolloivarssonf.blogg.se
Postat av: Louise

Tack så mkt!

Svar: inga problem :)
Malou Kastman

2012-11-14 @ 19:00:33
URL: http://lolloivarssonf.blogg.se
Postat av: Filippa

Jag bara avguudaaar din ponny! Så otroligt fin! Ni är sååååå fina tillsammans!:)Synd att hon är till salu. Önskar att min ponny var sådan :( Hon är till salu min med ....
Aja super bra blogg1 ;)

Svar: åh du är för söt! ja hon är fin mitt lilla hjärta :') tack! ja det är tråkigt :( aha, det är aldrig roligt att sälja.. tack så mycket!! :)
Malou Kastman

2012-12-10 @ 20:24:26
URL: http://buagrd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0