en felfri runda och en avtrillning senare!

Dagens resultat på pay and jumpen var lite blandad kompott för Madde och Spottis del.
En kanonfin runda och en runda som inte slutade speciellt bra.. Haha!
 
I 70 cm var de helt klockrena! Dansade runt banan felfritt som ingenting. (:
I 80 cm så blev det lite komplikationer och det gick lite väl fort (samma bana båda rundorna, och när S kan banan så drar hon den i 390 km/h.. haha) så de missförstod varandra till 3:an och Spottis går av på tok för tidigt och det var inte Madde direkt med på så hon fick sig en flygtur!
 
Därefter drog S i full galopp genom kortsidan och upp på långsidan, galopperar rakt emot mig och stannar mitt framför mig och stoppar sitt huvud i min famn, gullehjärtat ♥ Det såg ut på henne precis som "mamma vad var det som precis hände?...", haha!
 
Madde fick iallafall inte ont någonstans men hon lär nog vara lite mörbultad imorgon. Efteråt gick de iallafall in och hoppade en runda till för att inte "blir rädd" och då gick det bra! (: Film kommer upp imorgon!
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh fina Spirit! Måste ha känts underbart det där, trots att Madde trillade av :p

Svar: fina lilla hjärtat! hihi ja det kändes väldigt speciellt faktiskt <3 så gulligt :) haha ja det var lite synd.. :p
Malou Kastman

2012-11-16 @ 09:12:13
URL: http://skeckryttaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0