älskade måndag ♥

Till att börja med så vill jag bara beklaga mig lite, HERREGUD vad dåliga ni var på att kommentera på det förra inlägget, uruselt! Enda anledningen till att jag just nu bloggar är för er, för att ni ska ha något att läsa om och för att jag sa få respons på det jag skriver. Jag är inne i en sån period nu där jag känner att jag egentligen inte alls har tid att blogga men jag gör det ändå, för er skull. Då skulle jag uppskatta om den enda anledningen till att jag sitter här och knappar på tangentbordet kunde visa att ni vill att jag stannar kvar här och skriver genom och visa lite respons, för annars kan jag strunta i det helt istället..
 
Ursäkta mitt lilla klagomål med det är tyvärr så det ligger till. Nu till de roliga grejerna!
  1. Det är måndag = jag är LEDIG (ingen skola, mmmmh ♥)
  2. Solen skiner och det är kanonfint väder ute!
  3. Jag ska snart ge mig ut på en låååång mysig uteritt med S!
Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Isabell Gunnarsson

Vart blir din sista tävling med Spirit någonstans? :)

Ha det bra :DD

Svar: Det blir på hemmaplan faktiskt! Julahoppningarna på Åsbo Ponnyklubb :) Detsamma du! :D
Malou Kastman

2012-11-20 @ 14:56:34
URL: http://gunnarssonisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0