min ponny är en rumpnisse.

Ja resultatet ser ni ovan, min lilla rumpnisse till ponny var inte riktigt på humör idag, haha! (;
Hon överhoppade sig och hängde med benen på de flesta hinderna. Fick ett stopp på 4:an, vet inte varför egentligen.. Det var en vattenmatta under men det verkade inte som hon tittade på den utan hon bara stannade helt utan anledning, och hon är ju aldrig rädd för vattenmattor annars! Sen hoppade hon resten fram tills 7:an där det tog stopp igen, det var en lååång raksträcka och när hon är på dåligt humör så springer hon och studdsar, byter galopp och kastar med huvudet så det blir liksom inget jämnt flyt fram tills hindret, så vi blev uteslutna.
.
Men det kändes inte som att hon hade några som helst problem med höjden utan jag tror att det var humöret som var och spökade idag, det är ju inte första gången det händer.. Aja, nya tag till Åstorp på fredag, då hoppar vi LA och MsvB!

Kommentarer
Postat av: Caroline Bågfeldt

Jag vet att hon är till salu men se det som en sak att träna på, hade det inte nästan varit lite tråkigt om hon gått som en klocka och nollat? Nya utmaningar ska vara UTMANINGAR ;)

Nästa gång tar ni hem det :D

2012-05-27 @ 21:49:56
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0