inte helt frisk.

Denna dagen har varit rent ut sagt hemsk.. Jag har så ont i huvudet så jag vet inte var jag ska ta vägen och har dragit på mig en jäkla förkyldning, känns bra nu frammot skolavslutningen. Men jag bet iallafall ihop och tog mig till skolan idag ändå, vi är ändå lediga imorgon och jag tänkte att det är nog bäst att dra dit.
.
Min söta mamma var snäll och fixade stallet idag, jag följde bara med upp som sällskap, kände mig som en zombie när jag kom hem från skolan så Spottis fick vila. Nu har jag svalt en tablett och ska strax bege mig mot agilityträning med mitt lilla monster till hund, får dock se hur mycket jag orkar vara med på.. Är egentligen inte alls sugen på att dra dit men det är bara 2 gånger kvar efter denna så vill inte missa heller. Jag får helt enkelt bita ihop igen!
Hoppas att mitt huvud inte exploderar.. TTYL!

Kommentarer
Postat av: felicia

SV: okej, vad tråkigt med hjälmen men tur att det går att fixa när det är en så pass dyr hjälm ;)



Aha, är det den man köpa på börjes? Tycker nämligen det ser ut som det och har tänkt att köpa en sån ;) funkar den bra? :)

2012-05-28 @ 20:03:08
URL: http://ponyequipe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0