födelsedagar och bortförklaringar

Ursäkta min otroligt dåliga uppdatering under gårdagen, min bror fyllde år och vi hade gäster så jag hade helt enkelt inte tid att sätta mig vid datorn! Dessutom är det liiite oförskämt att sitta där och vara osocial när släkten är på besök. Så där har ni anledningen! :)
.
Nu undrar ni säkert vad jag gör hemma vid denna tiden? Jo det är så att mina klasser beräknas inte börja förens kl 1 i eftermiddag! Så här sitter jag och tar det lugnt, ska strax äta frukost och sen börja packa ut allt i transporten, skönt att det inte är så himla tidigt på morgonen så att man inte behöver stressa! (; Vi hörs mer om resultat osv senare!
.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Tjenare, söt blogg! Bloglovin' byte?

Kanske ska passa på att ge förslag vad jag ska göra för skojjsigt under lovet också? http://lovewithoutaguy.blogg.se/2012/march/everything-for-my-blog.html#comment

Ha en bra påsk Kram ♥

2012-03-31 @ 12:45:45
URL: http://lovewithoutaguy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0