jag vet hur de tänker, jag bara vet det!

Förlåt för dagens kommande dåliga uppdatering, har varit i malmö på UF-mässa hela dagen och därefter i stallet. Nu har jag en massa plugg som väntar, ni vet såna där jobbiga veckor när lärarna gaddar ihop och tänker typ "hehe, nu ska de minsann få något att bita i" och sen lägger ALLA läxor, prov och inlämningar på samma vecka.. ungefär så har jag det nu. -.- Så just denna veckan lär inte uppdateringen vara på topp, nästa vecka är dock i princip helt tom så då kan ni räkna med bra uppdatering!
.
Förresten så har jag anmält till en tävling i Tågarp i helgen, de hade ingen efteranmälningsavgift så varför inte liksom! Får ju passa på att tävla så mycket som möjligt nu då hon strax ska säljas.. Så det blir att hoppa en LB och en LA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0