helgens planer

Äntligen är det helg igen! Planerna ser ut som så att jag alldeles strax ska röra mig mot stallet och mocka, hämta hö, sätta mat, rida osv. Senare idag bär det av mot kick-off med div. 1 laget, vi ska bowla och käka, mysigt! Imorgon blir en lugn dag, ska endast fixa grejer hemma och stallet, typ plugga, städa rummet och rida, haha! På söndag är det dags för första omgången av div.1 i ängelholm! En i laget har dragit sig ur för hennes ponny kändes inte helt bra vilket leder till att jag inte är reserv längre utan även med i laget, tjoho!
-
Oj vad rörigt inlägg det blev, hoppas ni förstår ändå!
-
voltige, heja mig! haha..

Kommentarer
Postat av: Lowa

Superfin blogg! Var gärna med i våran bloggtävling och vinn ett par LaCrosse Hampton ll från Emmishoppen! En perfekt sko för en vanlig dag i stallet och finns dessutom i flera färger! :)

http://allroundhastarna.blogg.se/2012/march/bloggtavling.html#comment

2012-03-09 @ 14:47:32
URL: http://allroundhastarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0