fråga till ER!

Tänkte se om ni mina kära läsare har lite koll!
Var inne häromdagen och läste på TR om kval och såna grejer och om jag inte förstår det helt fel så har de ändrat reglerna angående kval till MsvB nu 2012.
.
Förra året så behövde man 3 felfria rundor i LA, och det skulle vara fulländade felfria rundor (dvs att om det är en A:0/A:0 så måste du vara felfri i både grunden och omhoppningen för att det ska räknas som en felfri runda). Men nu står det "3 felfritt genomförda GRUNDhoppningar i LA", då borde det väl gälla att om man nollar i grunden men inte i omhoppningen så får man räkna med den rundan ändå? Känner mig lite förvirrad!
.
Någon av er som har koll?
.

Kommentarer
Postat av: Lina Hagman

Grundhoppningar har man bara i A1:a och winning round samt alla de liknande bedömningarna. I A:0/A:0 är det faser, så det är samma sak som det du nämnde först som gäller :)

2012-03-16 @ 09:35:12
URL: http://linahagman.blogg.se/
Postat av: Rebecca Eisengarten

Jag hade mailat in och hört med svenska ridsportsförbundet. För man kan tolka det hur som helst! :)

2012-03-18 @ 08:14:59
URL: http://rebeccaeisengarten.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0