vad tycker NI?

Som vissa har märkt så har nu även blogg.se skaffat en svarsfunktion på bloggarna! Jag tycker att det är ett himla smart och smidigt sätt att svara på kommentarer, MEN hur roligt är det egentligen? Jag personligen tycker att det är väldigt roligt (samtidigt som det kan vara jobbigt och tidskrävande) att klicka mig in på era bloggar och se vem ni är, vem det är som står bakom orden som står i kommentaren! Sen tycker jag att det är roligare när man har kommenterat någonstans om den personen går in på ens blogg och svarar istället för att svara i sitt kommentarsfält..
 
Ae det är svårt detta, jag kommer självklart svara på detta viset när det är personer utan bloggar (se bild nedan) som kommenterar då det är betydligt mycket enklare än att gå in på min mejl och slänga iväg ett svar där. Men ni som har bloggar då? Hur tycker ni jag ska göra? Vad hade ni gjort?

Vill ni att jag ska svara med hjälp av svarsfunktionen
eller vill ni att jag ska klicka in på era bloggar och svara där?
Kom igen nu, var med och påverka!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Om den som kommenterar har en blogg går jag in där och svarar, har den ingen blogg svarar jag direkt i kommentaren ;)

2012-06-21 @ 14:00:46
URL: http://thirtyeight.blogg.se
Postat av: Caroline Bågfeldt

Om personen har blogg gå in på dens blogg och svara, annars är det inte säkert att dom ser svaret ;D

2012-06-21 @ 21:53:54
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0