shopping

Wow, jag är inne i en svacka nu, verkligen. Det är så mycket som snurrar i mitt huvud just nu att jag inte kan komma på minsta lilla att uppdatera om! Tråkigt då bloggen blir lidande..
.
Idag har jag varit och shoppat med Nellie och Isabella! Skönt att komma iväg och göra lite annat också. Fick med mig lite småsaker hem bara, en klocka, ett par söta ballerinaskor och en ny kula till min tungpiercing! Men även stundentpresent till Josse! :D Mamma var snäll och fixade stallet idag medans vi var borta så resten av kvällen ska jag bara spendera åt att grilla med familjen och ha det allmänt trevligt! Ni får mer än gärna komma med förslag om vad jag kan skriva om för nu står det verkligen still..

Kommentarer
Postat av: Vera

Hehe, min gästbloggning kommer när jag har tid.



Jag undrar en sak, har du gjort din snygga design själv, och gör du i så fall designer till andra ? (:

2012-06-03 @ 22:48:17
URL: http://jagponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0