j*vla blogg.se app!!

Usch vad jag blir trött på när mina inlägg från mobilen inte vill dyka upp här.. Har gjort en del under dagens gång men ser nu att inte ett endaste av dem har kommit upp! Suck..
.
Aja, iallafall! Spottis fick sig en skrittrunda barbacka idag, Josse har lånat min sadel till Bollen då han har musklat om sig och hans egna passar inte längre. Det är nog det sämsta med unghästar, att de musklar om sig och ändras så mycket att man ofta behöver byta sadel efter en tid..Därefter har jag spenderat dagen på ÅPK då de hade pay and jump, jag och Texas satt och stekte på en bänk och tittade på alla söta ekipage!
.
Nu när det är sommarlov och man har tid (jag har all tid i världen då jag har varit lite sent ute för att skaffa sommarjobb.. haha) så har jag bestämt mig för att verkligen rensa igenom min dator. Den besitter ungefär samma hastighet som en sengångare för tillfället, och det är inte okej! Det tar ungefär 100 år för den att ladda, men det är kanske inte så konstigt.. Här är en printad bild på "mina bilder", inte nog med det så är det x antal mappar i alla mappar!! Jag borde få betalt för det här..

Kommentarer
Postat av: Caroline Bågfeldt

Sv: Naeee vad fuskigt :o



Btw, du är inte den enda som hatar blogg.se appen, den SUGER :(

2012-06-12 @ 07:12:33
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0