fullt ös!

Har precis tryckt i mig en hemmagjord ceasar sallad och ska strax byta om till ridkläder och dra mig upp till stallet. Spottis står inne och vilar magen så att hon orkar hoppa sen, haha! Ska upp lite tidigare och frisera henne lite smått, hennes hovskägg växer som ogräs och likaså hennes man. Så de ska trimmas så hon inte ser ut som en skogsmulle när vi kommer fram! Även om det bara är klubbmedlemmar som är där så får man ju ändå vara lite fin. (; hehe.
.
Detta + Tretornstövlarna blir dagens outfit! Jag vill inte "slösa" på mina vita animoridbyxor när det inte är riktig tävling då det är onödigt att tvätta de för många gånger, så vi kör på en vanlig outfit idag! Men ändå matchande såklart. (;

Kommentarer
Postat av: Marion

Sv: Okej :(

2012-06-14 @ 17:08:58
URL: http://camerat.blogg.se
Postat av: Felicia, Julia & Tilda

Hej, har våran bildlänk skickats till din mejl?
Jag skulle göra det men något knas hände så vet inte ifall den skickades ;)

Svar: Hej! Ja jag såg det, men det vill ändå inte fungera.. jag ska försöka igen när jag kommer hem, men kan inte just nu för är iväg och handlar :) men jag ska försöka få det att fungera!
Malou Kastman

2012-06-15 @ 11:56:44
URL: http://ponyequipe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0