andra bullar

Idag hör ni, idag var jag uppe i lagom tid! Jag gav mig själv en spark i röven och tog mig upp vid halv 10 och stack ut och sprang en halv mil med min stackars hund i släptåg, duktigt va? Texas var dock inte så förtjust i min idé, han ligger helt utslagen vid mina fötter nu.. haha!
 
Denna dagen kommer att bjuda på en hel del känns det som, jag ska strax upp till stallet och skritta ut en runda på min pärla, därefter ska jag hem och duscha och fixa mig, sen tillbaka till stallet då Kristin tar hem en ny isis, man vill ju vara med och se så det inte händer något! Efter det ska jag sätta mig på bussen mot ängelholm och möta upp Linnea inne i stan, så ska vi handla födelsedagspresent till Nellie och ta en fika!
 
Det är så långt jag har kommit i planeringen änsålänge, resten av dagen får vi se vad den har att bjuda på! En sak är iallafall säker, och det är att mitt rum ska städas... 
Foto: Frida Elmlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0