26 Juni 2012

Fyndig rubrik va? Ibland står det bara så stilla i huvudet att jag verkligen inte kan komma på någon bra rubrik.. och då får det bli sånna här tråkiga! tyvärr.
 
Idag regnar det INTE (än iallafall), wohooooooo! Vi håller tummarna på att det förblir så. Var uppe och slog på en tappsko på Dolly innan, Spottis skulle egentligen också behöva skos men Petra åker till Island imorgon och kommer inte hem förens den 5:e, så hon får vänta, det är inte akut för hon är inte jättelång och skorna sitter där de ska. Jag ska dock upp och klämma till sömmarna nu i dagarna då de har börjat stå ut lite för långt och det finns en risk att hon kan skada sig på dem.
 
Nu ska jag strax bli upphämtad av Petra och sen ska vi köra till hennes föräldrar där jag ska fota deras hund Kessi's valpar! Åh jag vill bara ta med dem hem, valpar är oemotståndligt söta....
Blir ridning när jag kommer hem, vi hörs senare!
 
Två trötta bebisar uppe i hagen hos Petra för ca en timme sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0