morgonjour

Idag var jag uppe innan tuppen kändes det som, usch vad det tar emot att gå upp så tidigt för min del! Hade morgonjour i stallet så var uppe och fodrade och släppte ut alla hästarna, samma sak imorgon. Sen får jag sovmorgon i några dagar, skönt!
 
Passade på att mocka och fixa i stallet när vi ändå var det så vi har det färdigt, nu har jag precis fått i mig lite frukost och ska strax ut en runda med Texas! Tror jag ska gå bort en runda till Petra med honom så han får hälsa på valparna, det kan bli spännande att se hur han reagerar på dem för varje gång vi har varit där och kommer hem så får man inte vara ifred förens Tex har sniffat helt fanatiskt på en i ca en halvtimme, haha! Kameran följer med så ni kanske får lite bilder här sen om ni skulle vilja se! :)
 
Därefter ska jag hoppa i ridkläderna och dra mig upp till stallet här hemma och rida min lilla pärla, tror hon får gå ett lugnt pass idag bara för att bli av med ev. mjölksyra sen tävlingen! Sen blir det att titta på sista momentet i fälttävlans OS, hoppningen!
 
Bambi och Musse förra veckan!

Kommentarer
Postat av: Tova - Ponnysmurfarnas ♥

Nemen gud så söt bild! :') Vilken maffig hals fuxen hade. :D

Svar: Hihi visst är den! :D Tycker du? hehe! Ja den ser rätt maffig ut på denna bilden när man tänker efter.. Men i verkligheten så har hon världens spinkigaste hals (; haha!
Malou Kastman

2012-07-31 @ 13:23:53
URL: http://www.ponnysmurfarnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0