min ponny är en liten bitch..

Idag när jag var ute och red nu för en stund sedan så började Bambi springa i hagen, så jag ringde mamma så hon fick komma ner så tog vi med henne upp till stallet eftersom hon inte får lov att springa och det var ändå dags för henne att komma in.
 
Så medans mamma tog av Spottis sadeln och det uppe vid stallet stog jag och höll båda hästarna utanför, Bambi stod hur snällt som helst medans Spotts stod så långt bort ifrån Bambi hon bara kunde komma och med öronen helt slickade bakåt och pep/skrek för hon var så sur, haha! Hon är så söt när hon är sur, ni skulle sett hennes min (; Och så bara står hon där och piper, haha! Jag dog så söt hon var..
 
Undra om hon kanske är sur för att jag har skaffat en häst till, vem vet?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0