i'm home!

Ja ni hörde rätt, efter 5 sjukt roliga men tuffa dagar är jag nu tillbaka igen! Detta har verkligen varit lärorikt, men herregud vad trött man blir både fysiskt och psykiskt kan jag meddela. Upp kl 06:20 för att vara i full gång vid 06:30-17:00 med endast 2 korta pauser för frukost och lunch, därefter sköter vi våra egna hästar och käkar kvällsmat, och sen vid 22:00 är det kvällsfodring och på med täcken osv, så vi är inne vid 23:00 och däckar då direkt.. haha!
 
Så jag är helt slut, Bambi står och njuter i sin gräshage efter mycket boxstående nu när vi varit iväg och Spottis är allmänt fet efter att ha vilat i några dagar.. haha. Jag kommer somna tidigt idag kan jag säga, jag är så fruktansvärt trött, jag somnade tillochmed halvt liggandes över köksbordet innan när jag satte mig ner. xD så jaaa..
 
Jag har superfina bilder som jag jättegärna skulle vilja visa för er! Dock måste jag prata med Jenny om det är okej innan jag visar er något, så sålänge får ni bilder på våra små sötnosar istället!

Nyfiken Boll! ↑

Läskigt hinder.. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0