galenpanna

Idag var min ponny helt sjövild på provridningen.. haha! Hon hade så fruktansvärt mycket överskottsenergi som antagligen kommer efter hon har vilat de dagarna jag jobbade, hon var så sinnessjukt pigg och ville bara galoppera hela tiden, busponny! Ska ut och rida en runda på henne i eftermiddag igen för att hon ska få bli av med lite energi så hon förhoppningsvis är lite lugnare till imorgon!
 
Har jag en snäll 4-åring eller? Hon stod helt oberörd och åt medans Josse var inne och mockade hos henne och slängde skit från alla möjliga håll och kanter, cool häst! (;

Kommentarer
Postat av: Siri

Eftersom du har ny häst och allt nu, kanske du vill ha en ny design? :D Jag kan gärna göra en åt dig isf? :) Kolla in mer på min blogg om du är intresserad! :)
Btw, din blogg är verkligen rolig att läsa! :)

2012-07-12 @ 13:57:08
URL: http://sirieinarsson.blogg.se
Postat av: Agnes

Kan du eller någon som du känner göra en header till mig????

Svar: Jag kan tyvärr inte så jag inte har det programmet kvar på datorn.. :/ och jag vet ingen som gör gratisdesigner, vet bara folk som tar betalt!
Malou Kastman

2012-07-12 @ 20:39:01
URL: http://siktamotsjarnorna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0