för många bilder?

Jag har massor med fina bilder som jag vill visa er från dessa dagarna, häromdagen när jag red Bollen och Silas, pay and jumpen igår, Bambis ihopsläpp med Musse från idag med mera, DOCK så är mitt minne på datorn fullt och jag måste rensa innan jag kan lägga in några nya.. Dessutom så kan jag knappt titta på bilderna eftersom att allt bara hänger sig eftersom att det är så överfullt. :(
 
Så det är ungefär det enda jag gör på datorn just nu förutom när jag är ute i det fina vädret, rensar bilder.. Jag återkommer här på bloggen när "problemet" är löst och allt fungerar som det ska igen, på återseende!
 

Kommentarer
Postat av: lisa

Ja, jag tänkte inte på det innan, vilket kanske blev en av faktorerna till att inte börja sälja designer. Men det är ju alltid på mina villkor isåfall, så jag kan precis som du säger sätta stopp när jag känner för det!

Vad bra, haha! För det lutar nog åt det hållet! ;D

Svar: Toppenbra! Dock har jag inte så många fina bilder på min nya häst :( så det får bli när jag har skaffat nya bilder! :D
Malou Kastman

2012-07-25 @ 00:20:09
URL: http://lisacandemyr.blogg.se
Postat av: FRIDA ELMLUND

SV; Klart jag vill! :D

Svar: Då fixar vi det! :D
Malou Kastman

2012-07-25 @ 08:33:24
URL: http://fridaelmlund.blogg.se
Postat av: Evelina

Stort problem! ;)

Svar: ja eller hur ;) haha!
Malou Kastman

2012-07-25 @ 13:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0