svar på läsarfråga!

Clara om svar på kommentar:
Hemskt är det att vara för lång för sin älskling men samtidigt så är det tyvärr sanningen ... :(
Men tänk positivt, du kanske kan hitta en större häst och älska den lika mycket! 

Kommer ni sälja Spirit och köpa en större eller kommer ni att behålla henne och kanske köpa en ny med? 
Bara en liten fråga :D
svar: Ja det är ju tyvärr så.. Ja precis, jag kommer hitta en ny häst att ha roligt med! Men Spirit kommer ändå alltid följa med mig i hjärtat, även om hon är någon annanstans.

"gone but never forgotten"

Ja vi kommer sälja henne, om vi skulle haft eget stall och varit gjorda av pengar så hade vi haft kvar henne och haft någon liten ryttare som tävlade och tränade henne! Men nu har vi ju tyvärr inte det.. Så det är försäljning som gäller, redan nu till våren/sommaren.. Då ska jag även gå över till häst.

Kommentarer
Postat av: Henrietta

Åh det är så tråkigt när man blir lång för sin ponny! :( jag börjar oxå bli stor till tollen så han säljs väll oxå inom en framtid :( <3

2012-01-26 @ 18:43:18
URL: http://swedenjumpers.blogg.se/
Postat av: Melina

uscha, det är verkligen jätte jobbigt.. :((

2012-01-26 @ 20:49:09
URL: http://goldenhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0