svar på frågestund! del 2

Har du hittat någon storhäst?

Ja det har jag minsann! (; har hittat två stycken som ser riktigt trevliga ut! dock är det inte aktuellt nu, så de lär ju försvinna innan det är dags för mig att köpa häst..


Har du tävlat i Vetlanda någon gång?

Nej det har jag faktiskt inte gjort!


Tävlar du bara hoppning eller tävlar du dressyr eller något också?

Tekniskt sett, ja. Jag tävlar i princip bara i hoppning. Har startat några få dressyrtävlingar (och pay and rides) på hemmaklubben för skojs skull, resultatet behöver vi inte gå in på! (; haha! Spirit blir så fruktansvärt nervig och spänd när allt är så tyst och stilla som det är på en dressyrbana.. därför fungerar hon så bra i hoppningen, när det är mycket liv och rörelse runtomkring! Men nu när hon har landat lite mer ska vi se till att komma ut på några lokala dressyrtävlingar i vår! Hon har även startats i galopp, dock bara träningslöp. Men tränaren tyckte att jag skulle lösa licens för oss så vi kunde börja tävla på riktigt för det gick så bra! Men det blir det inget med.


Har du några speciella mål inom ridningen? hur långt du vill komma t.ex

Jag har inga speciella mål med mig själv mer än att hela tiden utvecklas och bli bättre.
Mina mål med Spirit kommer upp i ett inlägg under dagen!


Vad är det högsta du har hoppat med Spirit?

120-125 cm!


Rider du varje dag?

Ja, i princip!


Hur ofta tävlar du?

Det beror på, det är lite olika hela tiden!
Ibland är det några helger på rad och ibland är det några veckors mellanrum mellan tävlingarna.


Hur många rosetter har du?

Jag vet faktiskt inte, jag har inte räknat! men på bilden får jag det till 87 st iallafall.



Hur många unika besökare har du per dag?

Jag kan ju inte säga exakt vad det ligger på varje dag, men runt 100 st iallafall! ibland mer, ibland mindre. Bloggen är ju inte särskilt stor så jag är ändå nöjd! Hehe

Kommentarer
Postat av: Anna

Fin blogg! :D

2012-01-28 @ 09:52:46
URL: http://ponnyanna.blogg.se/
Postat av: madelene friberg

sv: jag var inne o kolla på deras hemsida idag och då låg det på 59kr :D fast vet inte om det är i alla storlekar :)

2012-01-28 @ 10:44:04
URL: http://madelenefriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0