svar på frågestund! del 1

Hur gammal är du och din häst?

Jag fyller 18 år i år (26/4) och Spirit är född 2001, alltså 11 år i år!


Det högsta du har hoppat?

Det högsta jag har hoppat är nog 120-125!


Hur ofta rider du?

Jag rider så gott som varje dag! Självklart så har hon ju vilodagar imellanåt (oftast en gång i veckan). Men nu har hon vintervila så jag rider henne inte alls!


Har ni eget stall?

Nej det har vi inte, men så gott som. Stallet Spirit står i ligger ca 2 minuters gångväg från mitt hus och jag kan se alla hagarna från mitt rum, mysigt!


Nästa tävling?

Nästa tävling är faktiskt inte spikad än, men troligtvis den 10-11 mars (div.1).


Hur lång är du?

Jag är 171 cm lång.


Hur mycket väger du?

Jag är 60 kg muskler! haha (;


En blogg du läser?

Jag läser en hel del bloggar faktiskt! Orkar inte rabbla upp alla..
Jag har gjort ett inlägg om det, för er som är sugna på att leta i arkivet så kan ni hitta det där någonstans!


Hur länge har du ridit?

Jag har ridit sen jag var 6-7 år gammal, alltså i ca 11-12 år!


Varför började du blogga?

Jag vet faktiskt inte varför jag började blogga.. Det var väl för att jag gick in och läste hästbloggar och blev inspirerad, sen har jag alltid tyckt om att skriva!


Del 2 kommer upp imorgon!

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: Ja, tror jag ska prova dem nästa gång jag ska till Hööks. Bra pris dessutom, för mig som bara rider en gång/vecka!

2012-01-27 @ 21:00:37
URL: http://hjohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0