Spirit - planering

Så som det ser ut i dagens läge så har hon ju vintervila och ska ha det ett tag till, men vi måste ju börja komma igång någon gång!

vecka 5: Vila! skrittar ut henne barbacka någon dag så hon får röra lite på sig.
vecka 6: Vila! skrittar ut henne barbacka någon dag så hon får röra lite på sig. Jag åker 10/2
vecka 7: Vila!
vecka 8: Josse börjar rida igång henne.
vecka 9: Josse rider mån-ons, jag kommer hem onsdag kväll 29/2 rider sen själv som vanligt.
vecka 10: Ridas som vanligt, första omgången av allsvenskan div. 1 söndagen den 11/3!
-
Förstår ni nu varför jag måste ha igång henne innan jag kommer hem? (; haha! Klabb att allsvenskan drar igång ungefär direkt efter att jag kommer tillbaka till sverige igen.. Vill ju heller inte starta henne om hon inte riktigt är igång så lösningen fick bli att Josse får sätta igång henne medans jag fortfarande är utomlands, haha! Inte 100% säkert att jag kommer med i laget den omgången men för att vara på den säkra sidan så gör vi såhär. Och även om Josse inte kan rida henne varje dag så tror jag inte att hon dör av att gå en LB där på söndagen, busenkelt ju!
-
Det ska nog allt lösa sig! :)
Foto: Henrietta Engström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0