så mycket att göra, så lite tid

Kom nyss innanför dörren för första gången idag, puuh säger jag bara! Min kropp orkar egentligen inte att vara igång såhär mycket när jag är sjuk.. Somnade stenhårt på bussen hem från skolan så Pontus fick ruska liv i mig precis innan vi skulle av, haha! Hade inte han varit där så hade jag troligtvis följt med bussen vidare.. Sen var det bara hej och iväg upp till paddocken och hålla lektion för Mikaela på Lillis, det gick bra faktiskt! Inga avflygningar idag inte! (;

För er som inte vet så har jag lunginflammation och går på penicilin så min kropp orkar inte så mycket för tillfället.. Energin räcker typ till skolan, fixa stallet, hem och plugga om så behövs och därefter ligger jag utslagen i soffan/sängen framför en film för att sen somna. Det finns ingen riktig ork för att då sätta sig framför datorn och skriva ner en massa inlägg, så det är en anledning till att det är lite tomt här på bloggen just nu. Men ni får ha överséende! Jag är snart fit for fight igen, penicilinet borde väl få detta att försvinna snarast möjligt! Vi får hoppas på det iallafall! :)


Gammal bild! Från sommaren 2008 eller 2009 kanske?!

Kommentarer
Postat av: Rebecca Eisengarten

Vad har du för storlek i din racesafe väst :)?

2012-01-20 @ 21:41:33
URL: http://rebeccaeisengarten.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0