ny dag, nya tag!

Godmorgon på er! Idag kör vi på i ett relativt högt tempo, det ska hinnas med en del.
Det som är planerat och ska hinnas med är:

  • Rida ut Lillis (b-ponnyn)
  • Skritta ut en runda på Spottis
  • Städa i mina skåp i stallet (det är aningen nödvändigt, haha!)
  • Städa mitt eget rum
  • Plugga
  • Putsa sadel, träns, stövlar osv. Det ska ju inte användas så flitigt nu på ett tag så det kan lika bra vara välputsat och fint när det står!

Sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda! Det kommer säkert mer på listan som jag kommer på under dagen, hehe. Det kommer nog upp något tidsinställt inlägg till er också som ni kan läsa medans jag är ute och far. Så vi hörs!

Kolla vad snygg hon var i kroppen i somras/höstas! Nu ser hon ut som en liten spellevink, haha! Det är framförallt nackmusklerna som hon har tappat, men det är ju inte så konstigt nu när hon inte har gått seriöst på ett tag, mest slappridning utan så mycket krav. När hon sätts igång i mars så ska vi bygga mer muskler än någonsin! Det kommer bli kanonbra! :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca Eisengarten

sv: Tackar :D Alltid roligt när någon tycker om det!



Vad är det för b-ponny du rider? :)

2012-01-15 @ 10:10:12
URL: http://rebeccaeisengarten.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0