mina mål 2012

Här kommer mina mål inför 2012, det är inga långsiktiga mål då jag inte vet hur lång tid det tar innan Spirit säljs. Troligtvis så blir det så att hon sätts igång efter att jag kommer hem från resan och sen ut på annons, sen får tiden utvisa hur lång tid vi har kvar tillsammans.. Men jag kommer inte ha bråttom att sälja henne utan hon ska säljas till RÄTT hem!
Så jag har satt kortsigtiga mål som vi ska uppnå inom en snar framtid, själv tycker jag att de är fullständigt rimliga! Hon har både viljan och kapaciteten att gå MsvB, vi ska bara sätta två nollor till i LA så vi kvalar. Placering i LA tror jag också kommer att komma med tanke på att hon bara går från klarhet till klarhet! Dressyren går ju också bara bättre och bättre, så det ska vi nog fixa. Bra mål tycker jag! Vad tror ni, kommer vi klara det?

Kommentarer
Postat av: ebba

Hej vill du göra bloglovin byte?

2012-01-28 @ 12:44:10
URL: http://ryttareochhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0