Godmorgon!

Ja godmorgon på er mina läsare! Ännu en gång så har jag råkat sova bort halva dagen, suck.. Ska strax masa mig ut sängen och ta mig ut och rida en runda, därefter ska jag städa iordning lite på mitt rum och sen dra mig hem till Linnea där jag stannar över natten! Så under eftermiddagen/kvällen blir det nog inte så mycket uppdatering tyvärr.. Men vi hörs ju såklart imorgon! :D

Titta vem jag fick ligga och trängas med när jag vaknade.. Jag har en 180-säng, här är hur mycket plats som helst men ändå ska han tvunget ligga på mitt täcke, precis intill mig så att jag knappt kan röra mig.. Knäppiskatt!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vi har samma påslakansset ;) Hehe. Köpte du ingenting på Little Shop of Horses? Isf vill jag se (a)

2012-01-05 @ 12:46:11
URL: http://skeckryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0