”don't forget to remember what you fight for”

Godmorgon på er! Eller ja, för vissa kanske? Jag har varit vaken ett tag men har fortfarande inte orkat lämna sängen.. Bra där Malou! Jag ska strax ta mig i kragen göra något vettigt, gå upp och fixa stallet kanske? ja, så får det nog bli.

Under dagens gång ska jag hinna skriva färdigt en redovisning och rida Lillis en runda i em, Spottis ska också hinnas mysas med och kanske skritta ut en runda? Ja vi får se! Tänkte även dra igång en frågestund som avslutas i helgen eller något, eftersom att uppdateringen inte är jättebra under veckorna.. Men vi får se!
Nu ska jag iallafall upp och ta någonting och äta, så hörs vi senare!



Mitt fina hjärta. ♥

Kommentarer
Postat av: FIA

Gud vad snyggt det var med lime på den hästen!! Vad heter färgen? ^^



// FIA

www.fiaalbertsson.tk

2012-01-23 @ 12:18:27
URL: http://www.fiaalbertsson.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0