storm på ingång

Klass två varning i hela skåne under dagen och min stora kluns har inte ens lämnat stallet idag.. Härstarna här hemma har varit ute hela dagen men de har ju sitt skjul att söka skydd från vädret i, det har dem inte på åpk.. Men han verkade inte misstycka iallafall. Sadelgjordsprovandet blev även flyttat till mellandagarna istället pga vädret..
 
Var uppe och fixade hos honom och lämnade hans julklappar och sånt till imorgon! Tradition är att alla käkar julfrukost uppe på klubben, sen julpyntar vi hos hästarna och därefter är det barbackahoppning! Det tänker jag dock inte utsätta mig för, kunde ju inte ens skritta min häst barbacka utan att flyga av... haha! Så imorgon håller jag mig på marken (; Ska iallafall släppa han en stund i ridhuset så han får springa av sig efter att ha stått inne nu i två dagar pga vädret. Därefter blir det hem och fixa i andra stallet och ge Spottis sina paketer och sen hem och fixa det sista här hemma innan gästerna kommer. Full rulle alltså!
 
Imorgon blir ju uppdateringen kass vilket jag tror ni förstår, tror ändå inte det är så många som sitter inne på datorn och läser bloggar på julafton heller om jag ska vara ärlig. (;
 
L ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0