småvila och nya dojjor

Jag ligger hemma på soffan och har dragit på mig något virus i liknelse med vinterkräksjukan vilket inte är det minsta roligt.. Under gårdagen så låg jag i sängen hela dagen och tittade på ett tiotal filmer och fick endast i mig lite yoghurt och proviva under hela dagens gång..
 
Men idag har jag orkat asa mig upp till stallet då Petra kom och slog på nya skor på Spottis. Så nu, efter 1,5 veckas vila pga vädret har hon äntligen fått på sig snösulor och broddar så vi kan komma igång igen! Har inte vågat rida henne innan pga halkrisken och pga att de så lätt får snösulor, men nu ska det inte vara några problem! Så såfort jag mår bättre så drar vi igång igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0