Lillejulafton

Hej på er! ♥
Så mycket att göra, så lite tid.. Tänkte titta in här och säga hej iallafall om det nu är någon som har tid att vara inne på datorn idag! Lillejul brukar ju vara känd för att vara ganska stressig för vissa personer (inklusive mig själv), jag ska städa mitt rum, hjälpa till att städa det sista här hemma, putsa våra kristallkronor (ett evighetsjobb, jag längtar INTE..) och sen ska ju även självklart stallen fixas!
 
Spottis vilar som vanligt och till åpk så kommer Louice och hjälper mig testa sadelgjordar på lilleman så jag vet vilken storlek vi ska köpa till honom sen. Han har väldigt djup bröstkorg så har en känsla av att han får ha en relativt lång gjord.. Så Louice har med sig allt ifrån strl 120 till 140, någon måste ju passa tycker man (; Skulle lånat av Josse först men hon hade inte så stora, och Louice's Othello är ju också av den lite större storleken så de borde kunna ha samma! (:
 
Minns ni Otto? Ni har sett honom här på bloggen innan från när jag har varit hos Louice och hoppat honom. Han är hela 173 cm hög! Fiiina fiiiiiiina Othello, önskar Louice all lycka till att han ska vara helt återställd snart ♥

Kommentarer
Postat av: Helen

God Jul på er!

Svar: Detsamma!
Malou Kastman

2012-12-23 @ 16:58:39
Postat av: Louice Råå

Tack bästa!
Ses snart :)

2012-12-24 @ 10:04:59
URL: http://othello.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0