latare än latast.

God eftermiddag på er!
Rubriken stämmer in fruktansvärt bra på mig idag måste jag erkänna. Fick sluta skolan redan vid 12 och var hemma 20 i 1 och ända sen dess har jag endast legat i sängen och tittat på film och tryckt i mig mackor.. hah! Känns som att jag håller på att bli sjuk igen tyvärr, så känner att det blir bäst att passa på och vila så mycket jag kan, för vem vill vara sjuk på julafton?! Ja inte jag iallafall!
 
Stallet idag blir väl samma rutin som vanligt, upp och mocka och fixa hos S och sen vidare till ÅPK och fixa iordning hos bävern (anledningen till det namnet är att han kapar stolparna i hagen på mitten likt en bäver tuggar av ett träd.. puckohäst), hans rutiner tänkte jag dock ändra lite på idag så utöver borstning, kel och tvättning av svampen så tänkte jag ta ut och longera honom en stund i ridhuset! Se vad han säger om det.
 
Fick dessutom ett mms av Nellie för en stund sen med en bild på min boxdörr. Lennart (vaktmästaren på åpk som alltid har morgonjourerna på vardagar och tar ut hästarna) hade tydligen tagit sig friheten att döpa min häst, haha! Han tyckte synd om stackaren att han inte hade något namn, så han gjorde en boxskylt till honom! Dock tror jag att han skulle uppskatta att vara namnlös mer än att heta Bertil och kallas för Berra... HAHA!
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Haha.. Heja Lennart :)
Klart han ska heta Bertil/Berra/Bävern klockrent ju :)

Svar: det ska han verkligen inte... haha!
Malou Kastman

2012-12-20 @ 08:33:24
Postat av: Isabell premfors

Hahaha vi hade en häst hos Carro med namn Bertil som vi kalla berrabekväm för han va så dryg så tror din häst passar mer som
Berrabus i så fall ;) hahaha

Svar: hahaha! ja berrabus är nog mer passande isåfall ;)
Malou Kastman

2012-12-20 @ 10:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0