alla mina schabrak!

Fick för ett tag sen en kommentar om jag kunde lägga upp bilder på alla mina schabrak och idag tog jag mig i kragen och plockade hem alla från stallet! Såg nu när jag fotade dem att ungefär hälften av dem behöver en rejäl tvätt.. Så ni får stå ut med att vissa är så skitiga så man nästan börjar gråta, haha!
 
Silverline of Sweden
Vann detta i en gissningstävling hos Linn, det har lite lustig passform men är helt okej som hemmaschabrak!
 
Hansbo
Köpte detta för läääängesen men det har hållt hur bra som helst! Ligger kanonbra under sadeln och och jag älskar färgen, den passar kanonbra på de flesta hästar! Hemmaschabrak.
 
Showmaster
Bra passform, lite annorlunda form med det spetsiga, enkelt. Hemmaschschabrak. (och väldigt smutsigt...)
 
Märkeslöst
Vann det på någon tävling för något år sen. Helt okej passform. Hemmaschabrak
 
Hööks (inte det på bilden..)
Vann det på en tävling för inte allt för längesen, kanonbra passform och väldigt enkelt schabrak! Hittade inte det för dagen så kunde inte fota det, men det är det som är på bilden fast att färgerna är tvärt om, alltså svart med vit text. Hemmaschabrak
 
Hansbo
Har varit tävlingsschabrak, luva finns till. Råkade tyvärr låta det ligga ute i solen så det är solblekt på ena sidan.. Används som hemmaschabrak nu!
 
Exklusive HorseWear - smurfschabraket!
Fick det i julklapp för två (?) år sen,  helt ok passform, rolig, annorlunda färg! Hemmaschabrak
 
Exklusive HorseWear - Team Quatro!
Vårt TEAM schabrak, Jag, Josse, Nellie och Isabella. Quatro, 4 på spanska (riktiga stavningen är cuatro, vi vet. Men det är vår "igenkänning", att stava det med Q!) Vi hade dem som tävlingsschabrak innan när alla tävlade ponnyer i samma klasser, meeen nu är alla på olika nivåer och Josse tävlar stohäst och jag ska börja så vi är inte ens på samma tävlingar längre tyvärr.. Används knappt längre men när det används så är det som hemmaschabrak.
 
Schockemöhle
Ligger bra under sadeln och är riktigt snyggt enligt mig! Tävlingsschabrak
 
Schockemöhle
Samma som det ovan, Tävlingschabrak! Ska sen matchas med en brun eskadronluva, SNYGGT!
Renare bild.. haha! Från när dem var helt nya.
 
Lamicell
Bytade detta med en kompis mot mitt gråa schockemöhle för längesen, Ligger bra under sadeln och har en riktigt läcker färg! (dock VÄLDIGT skitigt på bilden.... haha) Hemma & Tävlingschabrak
 
Anna Scarpati
Mitt älskade mest välanvända tävlingsschabrak! Ligger helt underbart under sadeln och har världens snyggaste färgkombination!
Equipe
Nytillskottet i schabrakfamiljen! Kommer användas som tävlingsschabrak (: Har inte testat det än men vad jag har hört så har det bra passform!
 
 
EDIT: Kom även på att jag har mitt lila från Scapa sports! Hittade dock inte det heller.. haha ):

Kommentarer
Postat av: FRIDA ELMLUND

Jag minns faktiskt när ni var Team Quatro... haha!

Svar: haha det var ett tag sen.. ;)
Malou Kastman

2012-12-21 @ 22:28:33
URL: http://fridaelmlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0