on the beach!

Just nu befinner jag mig troligtvis på stranden med min lilla pärla! Vi får se om hon vågar sig ner i vattnet den fegisen (; sist vi var på stranden var nog 3-4 år sedan, så detta kan bli spännande! Mamma står bakom kameran så jag kan lova er massvis med bilder när jag kommer hem! :D
 
Förresten vad tyckte ni om gårdagens ridutrustning? (; Jag har nog världens snällaste ponny, haha! Jag orkade inte gå upp till stallet och hämta alla grejer, så jag tog en grimma jag hade hemma och tog henne direkt från hagen. Vi red ut en runda med både skritt, trav och galopp och det är inga som helst problem även fast man bara har grimma! Ska filma någon dag när jag rider med det så ska ni få se.
Som jag sa, världens snällaste ponny!! litar på henne till 100%
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0