mitt liv om 10 år..

Om 10 år, då är jag 28 år gammal, ja nästan 30! Jag är gammal, eller vuxen kanske man ska säga. Vuxen på riktigt! Jag har inte en blekaste aning om hur mitt liv kommer att se ut om 10 år, jag har inga som hellst livsplaner utan tar det mesta som det kommer! Därför kan det vara svårt att föreställa sig en bild av hur min framtid kommer se ut.
 
Jag hoppas iallafall på att jag har stadigt sällskap av en man, kanske även barn? Ett bra, välbetalt jobb som jag trivs med, jag vill inte gå upp varje morgon och känna "åh, inte jobb idag igen.." utan jag vill ha ett jobb som jag tycker är roligt! Sen hoppas jag ju även att hästarna fortfarande är en del av mitt liv. Just nu kan jag inte föreställa mig ett liv utan hästar! Men vem vet vad som händer i framtiden..
 
Ursäkta för återanvändning av bild på så kort tid, men hittade inte direkt någon som passade till detta inlägget.. Sen är det ju så sällan ni ser mig utan ridhjälmen på! (;
 
Detta var ett "sätt rubriken"- inlägg, du kan också sätta din rubrik HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0